REGULAMIN AGENCJI NIERUCHOMOŚCI
Regulamin prowadzenia działalności Agencji Nieruchomości Spółdzielni Mieszkaniowej „Załęska Hałda” w Katowicach
§ 1
Agencja Nieruchomości Spółdzielni Mieszkaniowej “Załęska Hałda” prowadzi swą działalność w oparciu o § 2 ust.3 pkt 1 Statutu
§ 2
- Celem działalności Agencji jest: zawieranie i realizacja umów na sprzedaż, kupno, zamiany, najem, lokali mieszkalnych, domów jednorodzinnych, garaży, lokali użytkowych, innych
gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia transakcji dotyczących nieruchomości przeprowadzanych poza Agencją a sporządzanych przez Kancelarie Notarialne
regulacja stanów prawnych nieruchomości
współpraca z innymi Agencjami Nieruchomości w celu realizacji zawartych umów
§ 3
- Agencja Nieruchomości za zrealizowane umowy pobiera prowizje, stanowiące przychody Spółdzielni, których wysokość powinna być zróżnicowana dla członków Spółdzielni i osób, które członkami nie są
- Prowizje i opłaty obciążają oddzielnie każdego Zamawiającego /stronę umowy/, zrealizowanej umowy dotyczącej:
Umów kupna i sprzedaży lokali mieszkalnych, domów jednorodzinnych, lokali użytkowych
Umów kupna i sprzedaży garaży
Umów najmu lokali mieszkalnych i garaży
Zamiany lokali mieszkalnych i garaży
Przygotowywanie dokumentacji do aktów notarialnych - Prowizje i opłaty o których mowa w ust 2 określane są na podstawie stosownej Uchwały Zarządu Spółdzielni
§ 4
Prowizje o których mowa w § 3 pobierane są na podstawie wystawianych przez Agencję Nieruchomości faktur VAT
§ 5
Prowizje pobierane przez Agencję przeznaczone są na:
- reklamowanie w prasie, Internecie, i innych mediach, aktualnych ofert Agencji
- koszty administracyjne prowadzenia Agencji
§ 6
Traci moc Regulamin uchwalony Uchwałą nr 53/RN/2000 z dnia 18.10.2000 Rady Nadzorczej Spółdzielni.
Niniejszy Regulamin został zatwierdzony przez Radę Nadzorczą w dniu 12 stycznia 2010 r. Uchwałą nr: 03/RN/2010